loading...

Thursday 12 November 2020

Mayat ditemui terapung di kolam, tanpa organ dalaman


Mayat seorang lelaki ditemui dalam keadaan tidak berpakaian dalam kolam di Kampung Orang Asli, Bukit Dugang, Dengkil pada Selasa lalu, 10 November 2020. 


Ketua Polis Daerah Sepang, Asisten Komisioner Wan Kamarul Azran Wan Yusof berkata, pihaknya menerima maklumat dari orang awam pada jam 3.20 petang, lalu megerahkan sepasukan anggotanya ke tempat kejadian. 


Tiba di lokasi kejadian, polis mendapati mayat itu berada dalam keadaan terapung. Pemeriksaan tidak menemui sebarang identiti atau kad pengenalan mangsa yang tidak berpakaian dan organ dalamannya juga telah hilang dipercayai telah dimakan oleh binatang buas. 


Mangsa berketinggian 5.10 kaki, berat 130 kilogram dan hanya tiga jarinya yang mempunyai kulit untuk dikesan cap jari. Mayat mangsa dihantar ke Hospital Serdang untuk dibedah siasat. 


Siasatan awal mendapati, mangsa dipercayai telah meninggal dunia lima hari sebelum ditemui oleh penduduk kampung. Punca kematian mangsa masih belum dapat disahkan. Kes diklasifikasikan sebagai kes mati mengejut. 


Sumber: Astro Awani




from The Reporter https://ift.tt/35stjnG
via IFTTT

from Cerita Terkini Sensasi Dan Tepat https://ift.tt/3nihUNw
via IFTTT

0 comments:

Post a Comment

loading...