loading...

Tuesday 17 November 2020

Kerana hutang, wanita dirogol, diliwat & dicederakan sebelum diperas ugut RM2,000 jika mahu dilepaskan


Polis menahan tiga individu selepas seorang wanita membuat laporan polis yang mendakwa dia telah dirogol, diliwat dan dicederakan dipercayai berkaitan dengan pertikaian hutang, lapor Harian Metro.


Ketua Polis Daerah Johor Bahru Utara, Asisten Komisioner Rupeah Abd Wahid berkata, kejadian itu berlaku pada jam 4 pagi Khamis lalu di rumah rakan mangsa. 


Difahamkan, mangsa telah dibawa ke rumah rakannya itu dan dipercayai dirogol, diliwat dan dicederakan seorang suspek lelaki yang juga merupakan rakan kepada dua suspek wanita. 


"Kejadian ini membabitkan seorang suspek lelaki dan dua suspek wanita yang juga merupakan rakan kepada mangsa. 


"Selepas mangsa dibawa ke rumah dua temannya itu, mangsa dipercayai dirogol, diliwat dan dicederakan seorang suspek lelaki. Mangsa turut diperas ugut RM2,000 untuk dilepaskan," katanya. 


Bagaimanapun, polis berjaya menahan ketiga-tiga suspek itu pada hari kejadian dan keesokannya selepas mangsa membuat laporan polis. Kesemua suspek akan didakwa hari ini di Mahkamah Sesyen Johor Bahru. 


Suspek akan dikenakan enam pertuduhan yang membabitkan kesalahan merogol, meliwat, mencederakan, memeras ugut, membuat laporan palsu dan gagal menunjukkan pengenalan diri.



from The Reporter https://ift.tt/36N4ang
via IFTTT

from Cerita Terkini Sensasi Dan Tepat https://ift.tt/35FSX8T
via IFTTT

0 comments:

Post a Comment

loading...