loading...

Friday 16 October 2020

(Video) Warga emas 97 tahun kahwin dengan wanita seusia cucunya, dakwa dirinya masih mampu beri nafkah batin

Seorang lelaki di Ghana bernama Akwasi Gyan atau Agyaba menjadi bahan perbualan netizen di media sosial kerana beliau menikahi seorang wanita muda sebaya dengan usia cucunya. 


Warga emas berusia 97 tahun itu menikahi Akua Asabea yang berusia 35 tahun, 62 tahun lebih muda dari Akwasi. 


Difahamkan, Akwasi dan Akua sebenarnya sudah lama menjalinkan hubungan sejak 14 tahun lalu. Tetapi mereka tidak pernah terfikir untuk menghalalkan perhubungan itu. 


Ketika itu, Akua berusia 21 tahun dan baru saja melahirkan anak pertama hasil hubungan dengan bekas teman lelakinya yang tidak mahu bertanggungjawab di atas kehamilan Akua. 


Akhirnya, Akua berpindah ke rumah kakaknya dan dari situ dia bertemu dengan Akwasi yang mahu bertanggungjawab menyara wanita itu dan bayinya. 


Tersentuh dengan kebaikan Akwasi, Akua akur dan menjalinkan hubungan dengan Akwasi sebagai pasangan kekasih. Hasil dari hubungan itu, mereka dikurniakan tiga orang anak. 


Akwasi pula bukan kali pertama bernikah, malah sudah mempunyai tiga orang isteri sebelum Akua.


Hubungan dengan isteri pertama, dia dikurniakan 11 orang anak, dengan isteri kedua pula dua anak dan isteri ketiga, empat anak. Jumlah keseluruhan anaknya termasuk dengan anak Akua adalah 12 orang anak yang semuanya sihat-sihat berlaka. AUUMMMM! 



Akwasi berkata, dia mengambil keputusan untuk berkahwin dengan Akua agar wanita itu mempunyai gelaran sebagai 'isteri', sebelum dia meninggal dunia.


Meskipun usia sudah tua dan berkedut, namun Akwasi mendakwa dia dapat memuaskan Akua di ranjang. Rahsianya adalah ramuan herba yang membuatkan dia sihat dan kuat secara ehem-ehem. 



Sumber: Graphic.com.gn



from The Reporter https://ift.tt/37ftRi4
via IFTTT

from Cerita Terkini Sensasi Dan Tepat https://ift.tt/3o23ySs
via IFTTT

0 comments:

Post a Comment

loading...