loading...

Wednesday 3 April 2019

'Alahai budak-budak kunyit ni, tak kenang mak ayah ke?'


Viral di media sosial video sekumpulan lelaki melakukan adegan bercumbuan dalam video yang disiarkan secara langsung di Instagram, diselar netizen. 

Berdasarkan video yang dimuat naik oleh netizen yang dirakam dari Instagram salah seorang lelaki terbabit menunjukkan dia bersama rakan-rakannya bercumbuan, menunjukkan dada berisi lemak degil, memaki hamun netizen yang meninggalkan komen pada video live mereka, selain berpeluk bagaikan tiada hari esok. 

Tanpa segan silu, mereka turut mengaku bahawa mereka sukakan kaum sejenis. Malah ada seorang wanita yang muncul di dalam video tersebut mempertahankan tindakan rakan-rakannya itu. 

Salah seorang daripada lelaki itu juga menayangkan alat sulitnya. 

Sementara itu di media sosial, netizen menyelar tindakan sekumpulan anak muda itu yang jelas dan nyata sudah hilang maruah diri. Netizen juga tidak menolak bahawa mereka hanya mahukan publisiti murahan.

Justeru, netizen menggesa pihak berkuasa menyiasat video viral itu dan mengambil tindakan undang-undang terhadap semua lelaki terbabit yang sengaja melaku perbuatan tidak senonoh di media sosial. 

Selain itu, netizen mengajak orang ramai melaporkan video itu agar pengendali akaun Instagram itu digantung dari terus merosakkan anak-anak muda.

Sumber: Elinna


from The Reporter https://ift.tt/2CVc8wH
via IFTTT

from Cerita Terkini Sensasi Dan Tepat https://ift.tt/2IgQwhs
via IFTTT

0 comments:

Post a Comment

loading...