loading...

Wednesday 9 December 2020

Anjing gigit & londeh seluar wanita yang sedang bergaduh di jalan raya


Seekor anjing liar dirakam 'melondeh' seluar seorang wanita yang ketika itu sedang bertengkar dengan wanita lain di jalan raya. 


Kejadian melucukan itu dilaporkan berlaku di El Salvador pada 7 Disember 2020 ketika dua wanita terbabit saling bertengkar di jalan raya itu.


Wanita yang memakai seluar hitam itu mula memukul lawannya dan dalam masa yang sama orang awam berhampiran cuba meleraikan pergaduhan itu. 


Pada mulanya, wanita yang dipukul itu tidak membalas dan hanya cuba menjauhkan diri. Setelah bertikam lidah, dia mula menyerang lawannya dan bermulalah pertengkaran di antara mereka berdua. 


Beberapa ekor anjing liar yang berada di kawasan kejadian menyalak ke arah mereka yang sedang bergelut di jalanan sambil disaksikan oleh orang awam yang sesekali bersorak. 


Salah seekor anjing melompat dan menggigit seluar wanita terbabit lalu ditarik ke bawah sehingga mendedahkan bahagian punggung wanita itu. Tetapi tidak diendahkan dan dia masih ligat memukul lawannya. 



Kejadian itu membuatkan para penonton ketawa terbahak-bahak. Tiada laporan lanjut mengenai identiti dua wanita terbabit. Juga tidak jelas di mana lokasi sebenar kejadian itu berlaku. 


Sumber: Daily Mail



from The Reporter https://ift.tt/372EZi1
via IFTTT

from Cerita Terkini Sensasi Dan Tepat https://ift.tt/2VWF1RZ
via IFTTT

0 comments:

Post a Comment

loading...