loading...

Tuesday 18 December 2018

'TQ buat liputan kami bertiga makan tengah hari' - Rafizi nafi dakwaan buat parti baru, sebaliknya dedah KJ ajar cara guna filter Insta


Baru-baru ini viral gambar tiga pemimpin muda, Khairy Jamaluddin, Nurul Izzah dan Rafizi Ramli makan tengah hari bersama buat kali kedua menimbulkan pelbagai spekulasi ramai mengenai keakraban tiga pemimpin ini. 

Berita Harian hari ini mengeluarkan laporan eksklusif kononnya ada desas-desus kononnya tiga pemimpin ini akan bergabung membentuk parti politik baharu yang akan mempengaruhi golongan belia. 

Bagaimanapun, melalui Twitter, Rafizi menafikan dakwaan itu dan menegaskan pertemuan mereka hanya sekadar berbual perkara biasa. 



"Terima kasih @bharianmy buat liputan saya, Nurul Izzah dan Khairy makan tengah hari. 

"Langsung tak bincang lompat ka, buat parti ka. KJ ajar saya macam mana nak pakai filter Insta. Izzah bagi tips sekolah anak. Saya bagi tips macam mana nak gemuk," tulisnya. 

Dalam tweet itu juga, Rafizi meminta netizen mengajarnya bagaimana mahu membuatkan dirinya kelihatan kurus dalam gambar. 
Tweet Rafizi itu membuatkan netizen terasa geli hati. Walaupun begitu, ada yang berharap gabungan tiga pemimpin ini direalisasikan dan pastinya akan mendapat sokongan yang tinggi daripada golongan muda yang mahukan negara ini dipimpin oleh pemimpin muda yang berani membuat perubahan. 








from The Reporter https://ift.tt/2GrhNyM
via IFTTT

from Cerita Terkini Sensasi Dan Tepat https://ift.tt/2rMinN3
via IFTTT

0 comments:

Post a Comment

loading...