loading...

Sunday 6 December 2020

(Video) 'Elok tidur dengan mak, tak pepasal masuk sekolah juvana'


Viral di media sosial video seorang remaja lelaki dibelasah bertubi-tubi tanpa belas kasihan sambil diperhatikan sekumpulan remaja. 


Tiada seorang pun yang tampil membantu mangsa mahupun menghalang suspek dari terus membelasahnya dalam kejadian yang dikatakan berlaku baru-baru ini di Felda Air Tawar 5, Kota Tinggi, Johor. 


Berdasarkan video berdurasi 21 saat itu, mangsa yang sudah terbaring di tanah, badannya disepak, kepalanya dihujani dengan tumbukan sebelum suspek menyepak kepalanya berkali-kali.


Video itu mengundang kemarahan netizen yang meminta mana-mana saksi kejadian untuk tampil memberi maklumat kepada polis agar suspek dapat ditahan dan dikenakan tindakan undang-undang. 


"Paling pantang kalau main sepak terajang kepala! Memang menyirap betul aku tengok kalau main pukul-pukul kepala ni. Ya Allah, minta dijauhkan dari anak-anak kita melakukan dan diperlakukan seperti itu," kata Maria. 


"Dapat kat aku, memang aku cekik-cekik hantar ke syurga tanpa tunggu lama dak bodoh oi! Aku paling pantang tengok orang naik tangan kaki ni, lagi-lagi naik kat kepala, memang menyirap. Mak pak bela engkau bagi makan cukup hantar belajar bagi pandai jadi manusia berguna dan bijak, pilih jalan terbaik yang diredhai, tetapi kau pilih jalan dinodai," kata Elena. 



Sumber: Facebook



from The Reporter https://ift.tt/36NyH5z
via IFTTT

from Cerita Terkini Sensasi Dan Tepat https://ift.tt/37Ch5ZS
via IFTTT

0 comments:

Post a Comment

loading...