loading...

Monday 6 March 2017

Tidak Perlu Berbelanja Mahal Untuk Dapatkan Kulit Putih Gebu. Ini Cara SEMULAJADI Yg Ramai Tak Tahu !!!

Tidak Perlu Berbelanja Mahal Untuk Dapatkan Kulit Putih Gebu. Ini Cara SEMULAJADI Yg Ramai Tak Tahu !!!| Ramai yang idamkan kulit putih gebu. Tapi tahukah anda, terdapat beberapa cara semulajadi yang anda boleh cuba bagi memutihkan kulit anda tu. Jadi anda tak perlulah mengeluarkan belanja yang banyak untuk putih serta cantik. Ramai orang sanggup berbelanja banyak semata-mata untuk menjadi putih malah ada yang mengambil ubat-ubatan yang tiada pengesahan Kementerian Kesihatan Malaysia & akhirnya hanya membawa padah.

Dibawah ini adalah senarai cara untuk menjadi putih secara semulajadi;

1. Minum air masak

Jangan malas minum air masak. Bila kandungan air cukup, kulit jadi cantik.

2. Air Beras

Berendam dengan air beras boleh memutihkan kulit anda secara semulajadi. Lakukan dua kali sehari selama 15 minit. Dalam tempoh beberap aminggu kulit anda kana menajadi leih putih serta gebu dalam beberapa minggu. Lepas cuci beras, jangan terus buang air tu. Ok?

3. Alovera/ Lidah Buaya

Sapu sedikit lendir aloe vera pada kulit anda setiap kali sebelum tidur. Aloe Vera bukan sahaja memutihkan kulit, malah ia juga membantuk melicinkan kulit. Amalkan setiap malam.

Sebaiknya kurangkan dari berjemur di tengah-tengah panas terik. Kulit anda akan bertukar kehitaman kerana tindakbalas kulit dengan sinaran matahari.

Selamat mencuba!-SajaKongsi

The post Tidak Perlu Berbelanja Mahal Untuk Dapatkan Kulit Putih Gebu. Ini Cara SEMULAJADI Yg Ramai Tak Tahu !!! appeared first on KISAH BENARKU.



Kredit: 1citemalaya

from Cerita Terkini Sensasi Dan Tepat http://ift.tt/2mtCTAR
via IFTTT

0 comments:

Post a Comment

loading...