loading...

Sunday 5 March 2017

Kaki Remaja 15 Tahun Menderita Menahan Kesakitan Kerana Tercucuk Besi Akibat…

Kaki Remaja 15 Tahun Menderita Menahan Kesakitan Kerana Tercucuk Besi Akibat…| TAPAH : Seorang remaja berusia 15 tahun terpaksa menahan sakit lebih sejam selepas kakinya tertusuk besi sepanjang kira-kira satu meter ketika menangkap ikan di sungai berhampiran rumahnya di Kampung Batu 5 dekat sini hari ini.

Azman Sharul terpaksa dikejarkan ke Hospital Tapah bagi mendapatkan rawatan dan pihak hospital terpaksa meminta bantuan dari Balai Bomba dan Penyelamat Tapah bagi membantu memotong besi berkenaan untuk memudahkan pergerakan mangsa sebelum rawatan lanjut diberikan.

Ketua Operasi Balai Bomba dan Penyelamat (BBP) Tapah, Penolong Penguasa Bomba II Abd Rahman Ibrahim, berkata pihaknya menerima panggilan untuk bantuan daripada pihak hospital meminta untuk memotong besi terbabit yang dianggarkan sepanjang satu meter pada jam 3.08 petang.

“Mangsa sudah berada di hospital ketika pihak hospital meminta bantuan bomba untuk memotong sedikit besi itu kerana ia dikhuatiri mengganggu pergerakan mangsa yang menanggung kesakitan. “Proses memotong besi itu mengambil masa kira-kira dua minit dan operasi tamat pada jam 4.10 petang,” katanya ketika dihubungi di sini, hari ini.-BeritaHarian

The post Kaki Remaja 15 Tahun Menderita Menahan Kesakitan Kerana Tercucuk Besi Akibat… appeared first on KISAH BENARKU.



Kredit: 1citemalaya

from Cerita Terkini Sensasi Dan Tepat http://ift.tt/2mqchAN
via IFTTT

0 comments:

Post a Comment

loading...