loading...

Monday 6 March 2017

Isteri Racun Suami Kerana Terlalu Kuat !!!

Isteri Racun Suami Kerana Terlalu Kuat !!! |Seorang suami  hampir mati selepas di dakwa mengalami keracunan akibat diracun oleh isterinya sendiri.

Andrea Heming Perempuan asal Nevada itu dinyatakan bersalah dimahkamah semalam setelah terbukti memasukkan boric acid (racun serangga) ke minuman suaminya Ralp

Racun dimasukkan ke sereal, minuman energi, dan bahkan whipped cream. Hal itu berlangsung dalam beberapa hari.

’Aku tidak akan menggunakannya banyak-banyak,’’’Aku tak akan membunuhnya. Aku hanya ingin membuat dirinya tak bisa ereksi,kerana dia terlalu ganas diranjang,saya terpaksa layan dia 3 ke 4 kali sehari saya sudah tidak tahan ’ kata Heming ketika ditanya polis.

Akibat dari kejadian itu Ralph mengalami gangguan pencernaan dan juga masalah cirit birit,bagaimanapun Heming sempat melarikan diri dan bersembunyi di Mexico namun berjaya di tahan semula.

Akibat dari perbuatannya itu Heming diancam dengan hukuman 15 tahun penjara.

Kredit : EBerita

P.S. 1 – Sangka Ibu Bapa Tidur..Rupa-Rupanya..
P.S. 2 – Doktor PELIK Tiga Kali Mengandung Tiga Kali Keguguran,Rupa Rupanya Suami..
P.S. 3 – (VIDEO) Patutlah Nabi Larang Simpan Patung Dalam Rumah, MEREMANG BULU ROMA !!!
P.S. 4 – Misteri Teknologi Digunakan Nabi Nuh Untuk Membina Bahtera Yang Disembunyikan USA !!!
P.S. 5 – 5 Kegunaan Gel Silika Yang Anda Tak Tahu, Lebih Baik Jangan Buang !!!

The post Isteri Racun Suami Kerana Terlalu Kuat !!! appeared first on BISKUTMANIS.



Kredit: 1citemalaya

from Cerita Terkini Sensasi Dan Tepat http://ift.tt/2mVZCn2
via IFTTT

0 comments:

Post a Comment

loading...